Aller-, aller-, aller-, aller-, allerlaatste blog

6 augustus 2015 - Buggenum, Nederland

En dan is dit de allerlaatste blog. We zijn weer thuis. Eindelijk. Ondanks dat het een geweldige reis was om nooit te vergeten is het toch ook wel lekker om weer thuis te zijn. Vanochtend hebben we alleen nog ontbeten en uitgecheckt waarna de weg naar huis in werd gezet. Daar hebben we onze spullen neer gegooid om snel opa op te gaan zoeken en te kijken hoe het met hem ging om daar de middag door te brengen en vanavond nog als afsluiting met zijn vieren gaan uit eten. Alleen dadelijk nog terug gaan naar Maastricht en dan zit het er echt op. Het was een groot feest waarbij alle verwachtingen zijn uitgekomen en zelfs meer dan dat. Janno was een ideale reispartner (al vragen pap en mam zich wel af hoe wij het 3,5 week met elkaar hebben uitgehouden na ons drie dagen samen gezien te hebben) en we hebben zoveel meegemaakt dat het onvergetelijk is. Hoeveel mensen van onze leeftijd hebben nu zoveel van Europa gezien in zo weinig tijd? We weten naar welke landen/steden in Europa we nog eens terug willen en waar we niet meer naartoe willen. Hebben elkaar nog beter leren kennen en alle vervelende trekjes van vroeger kwamen ook weer heerlijk naar boven en hebben er van genoten. Iedereen die zo enthousiast ons blog heeft gevolgd, gereageerd heeft, meegeleefd heeft en tips gegeven heeft: heel erg bedankt! Het was heel leuk om alle reacties te horen. We konden lang niet alles doen met alle tips door de hoeveelheid maar zijn toch iedereen even dankbaar. En voor iedereen die nu moet gaan afkicken van ons dagelijkse blog en ons gesmeekt heeft om verder te blijven schrijven: heel veel sterkte de komende dagen! ;)

T

En dan mag ik het geheel afsluiten. Het was een hele mooie en vooral leuke reis, Tessa en ik hebben elkaar wonder boven wonder niet de hersenpan ingeslagen en een hele leuke tijd met elkaar gehad. Ik heb het een geweldig avontuur gevonden langs geweldige steden en minder leuke steden. Het was geweldig om te zien hoeveel mensen ons hebben gevolgd door de reis heen en ook de reacties waren erg positief. Mochten we nog eens 3 weken met elkaar gaan dan zullen we het zeker overwegen om nog eens een blog bij te houden. Iedereen ook bedankt voor alle tips in de steden, we hebben er veel mee kunnen doen. Het gehele interrailen is zeker aan te raden voor iedereen en als iemand er vragen over heeft beantwoord ik die graag. Verder sluit ik me aan bij wat Tessa heeft verteld en wens ik jullie een prettige vakantie.

Groetjess

J

1. Wilma:
    6 augustus 2015
    Ohhhhhhh is dit echt de allerlaatste ????? Neeee hé ??!!!
    Het was leuk om jullie te volgen en nog leuker om jullie schrijftalent te lezen. Dat gaat jullie allebei goed af.
    Geniet van jullie terug zijn en kijk terug op een ervaring die jullie niemand meer afneemt.
    Waar je door de tijd steeds weer ff herinnerd wordt door de tv, een verhaal, een liedje, een geur etc.
    Mooi is dat, een ervaring rijker, herinnering voor het leven.
    En nu mogen jullie je weer op maken voor de dagelijkse gang van zaken en Mss wel aan het werk.
    Wij maken ons op voor de laatste werkweek om dan met ons 4-tjes te genieten van ons Italië-avontuur.
  2. Joost:
    8 augustus 2015
    Super leuk om jullie zo gevolgd te hebben. En nu op naar de "gewone" wereld! Tot een volgende keer!